RSS Flöde

God Jul & Gott nytt år önskar Mira

Postat den

2010-12-24

God jul & gott nytt år önskar Mira..

 

 DSC04428.JPG

 

Över & ut…

  

  

/Fredrik

»

  1. Det var en fin julklapp att få se er lilla tjej så pigg och glad. GOD JUL önskar jag er alla! Hoppas att lilla Mira får vara frisk i fortsättningen. Kerstin

    Svara
  2. Detsamma till er!

    Svara
  3. Kram finaste lillflickan! Och en riktigt God Jul! //Isgrid

    Svara
  4. Härlig bild på en tjej som ser pigg och glad ut! Jag hoppas ert julfirande är underbart!All lycka till er! Stor kram!

    Svara
  5. Fina Mira, hoppas att du har haft en bra jul och att du mår bra. SÅ roligt med en hälsning!Kram Tina i Borås

    Svara
  6. Hej. Har läst igenom din blogg nu och kom ihåg att jag läst lite även när jag väntade min son som föddes med diafragmabråck 25/1.Enormt stark liten tjej ni har som varit med om så mycket! Man blir verkligen beundrad över vad dom klarar de små och vilken kämparvilja som finns!

    Svara
  7. Men Gode Gud vad söt man kan vara. Och STORA damen. Kram till er alla.

    Svara
  8. Min nya adress också…

    Svara

Kommentera

