RSS Flöde

Mira jag finner inga ord…

Postat den

2010-08-31

Mira jag finner inga ord..

 

 

Tyvärr blir det som befarat Det blir en till operation imorgon. Tillbaka på ruta ett igen. Och det jobbiga i allt är att man vet inte vad som gör att Miras tarmar inte kommit igång, Så man ska in och ”leta” felet. Låt det inte vara något allvarigt..

 

Kroppen skriker, hjärtat blöder, huvudet är tomt och ögonen rinner… VARFÖR??

 

Vart ska hon ta orken ifrån?? Jag bara undrar..

 

Vi älskar dig, snälla kämpa återigen.. SNÄLLA….

 

Över & ut…

  

  

/Fredrik

»

  1. Tänker på er!! Håller tummar och tår för att allt ska ordna sig. Kämpa på lilla Mira. Kram (kusin till Miras mamma)

    Svara
  2. Tänker på er och skickar styrkekramar.Känns så ”fjuttigt” att skriva så, men man är ju såå maktlös.Vi här ute som läser bloggen vet ju att vi inte kan göra nåt men vi tänker på er ständigt.Första jag gör på morgonen är att titta in här för att se om det finns nåt nytt, sen är jag inne flera ggr om dan…Vi är här och vi är med er i tanken..♥♥♥

    Svara
  3. Håller tummarna och tänker på er hela dagen, tror att denna operation finner svar som ger en lösning så att hon snart mår bättre. ❤ Lång kram ❤

    Svara
  4. Även om jag inte känner er, så finns det inga ord som räcker till för att beskriva känslorna man får när man läser om lilla Mira. Tänker på er och hoppas innerligt att er lilla skatt ska orka kämpa och bli frisk. Och att ni föräldrar ska orka ta er igenom allt. Det är sannerligen dags för något positvt besked till er alla. Kramar frKerstin

    Svara
  5. håller alla tummar, sänder positiv energi. KRAM

    Svara
  6. Å vad livet är orättvist. Vi tänker på er, massor massor!

    Svara
  7. Man finner inga ord, vet inte vad man ska säga. Men jag tänker på er och hoppas verkligen att det ska ordna upp sig och att de hittar vad som är ”felet” och fixar det en gång för alla. Mira är er kämpe, hon är stark och det har hon visat förut. Men det är alltid svårt att vara bredvid och se de små lida så oerhört. Sänder många tusen styrkekramar till er alla tre.//Lotta

    Svara
  8. Tappra fina lilla Mira vad du får kämpa!Nu får det vara slut med motvind för om det är någon som förtjänar medvind så är det du!Förstår lite hur jobbogt ni har det ,har själv en dotter (dock mycket äldre) som blev akut sjuk utomlands och fick gå igenom två stora operationer där som var fruktansvärt jobbiga, men det är inget mot för hur ni få kämpa. Men Mira verkar vara en stor kämpe så fixa nu det här så du får komma hem snart igen.Ni skall veta att det är många som håller tummar för er nu trots att vi inte alls känner er.Många många styrkekramar till er alla tre !!

    Svara
  9. Det är inte sant, jag har följt er blogg sedan Mira var liten alla turer alla resor. Har åtskilliga gånger gråtit hållt tummarna och tänkt på er. Ju äldre hon blivit desto lugnare/näjdare har man känt sig, och jag kan säga att jag inte varit här och tittat till er på hela sommaren och nu idag som av en händelse kikar jag in. Jag läser dina senaste inlägg två gånger för jag är säkert på att det är något som måste blivit fel, orättvist, för jävligt, det finns inga ord som känns tillräckliga. MIra er kämpe kommer klara detta alldeles utmärkt, tänk att för 4 år sedan nästan på dagen skrev du inlägg där du inte tordes hoppas på en framtid, men ni har hela tiden sagt att ni inte ger er (vilket ingen förälder gör du förstår säkert vad jag menar) och den kämparglöden och viljan har Mira fått från er. Skickar massor med styrka och tankar till er! Anette från Åkersberga

    Svara
  10. Lilla Mira! Du kämpar tappert! Styrkekramar från oss som följt dig via bloggen sedan du föddes! Känner så starkt med dig och din familj! Carina med Judit och änglaflickan Emilia

    Svara
  11. veronica kristoffersson

    Hoppas att allt går bra, tråkigt att dom fick öppna mira igen. Tänker på er och sänder er många starka banse och styrke kramar.mvh veronica med familj.(Kusin till ulrika och 3 mäningen med mira)

    Svara
  12. Snälla uppdatera så vi får veta att allt gått bra!

    Svara
  13. Hej.Jag blir så ledsen när jag läser vad Mira o ni måste gå igenom. Hoppas på det bästa.Kramar till er alla.

    Svara
  14. Kollar på bloggen flera gånger om dagen, och tänker så ofta på er… blir så orolig. Många, många kramar. All styrka till er.

    Svara
  15. tänker på er, finner inga ord att skriva i kommentar.kram

    Svara

Kommentera

